Vision Connected Drive concept

Hier vind je alle nieuws berichten weer terug die op het portaal worden gepost.

Vision Connected Drive concept

Berichtdoor Ventura » Do 10 Feb 2011, 16:51:08

I wannabeGunter Schillinger!!

Project:1990er 325i E30 Calypso
Gebruikers-avatar
Ventura
V.I.P.
V.I.P.

Afbeeldingen: 0
Type BMW: Gazelle xr4 2012.. achterwiel aandrijving!!!

Advertentie

Re: Vision Connected Drive concept

Berichtdoor rudolf » Do 10 Feb 2011, 19:38:33

en wanneer stijgt ie op?

naar mijn mening mogen die 2 haaienvinnen er wel van af of dat gedeelte 1 geheel maken met een raampje er in of zo iets.

die grote slingerkielen onder de deur mogen wel wat minder en er een strak vlak van te maken, de lijn die van voor naar achter oploopt mag van mij wel in lijn met de motorkap en de kont lopen, maar de Z1 deuren zijn gewoon leuk.

de bovenkat van die grote luchthappers voor mogen van mij wel meer horizontaal lopen en de luchthappers mogen ook wel iets minder hoog en wat meer naar voren zodat ie beter aansluit op de wielkasten.

De nieren zijn naar mijn mening veel maar dan ook veel te groot en het geheel met de koplampen mag van mij ook wel meer horizontaal lopen en 't lijkt net of de koplampen een dreun hebben gehad en nu halverwege de wielkast zitten mogen wel iets naar voren gehaald worden en eventueel iets groter.

Het begin is er maar het is naar mijn mening nog lang niet klaar.
gewoon normaal
Gebruikers-avatar
rudolf
BMWFan Mechanic

Re: Vision Connected Drive concept

Berichtdoor B33R » Do 04 Aug 2011, 11:15:31

en wanneer stijgt ie op?

ja dat wil ik ook weten want dan vlieg ik ff een stukkie mee in de nieuwe concept i8

Afbeelding

De achteras wordt aangedreven door een 1,5-liter driecilinder. Het blok heeft een vermogen van 220 pk en een maximumkoppel van 300 Nm. Zodoende is het totale vermogen van de auto 354 pk en is het maximumkoppel 550 Nm. (niet slecht 354 pk voor een 3 cilinder)

Afbeelding

je moet er maar van houden heh ...van die "back to the future" cars ,mijn smaak is het niet ...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
B33R
1e monteur
1e monteur

Terug naar Nieuws, Scoops,previews en onthullingen