Review BMW 435i xDrive Coupé (video + artikel)

Hier vind je alle nieuws berichten weer terug die op het portaal worden gepost.

Review BMW 435i xDrive Coupé (video + artikel)

Berichtdoor Love At First Drive » Vr 28 Feb 2014, 1:10:06

Perfectie zonder saaiheid: BMW 4-serie Coupé (FILMPJE!)

Afbeelding

Als 20-jarig jochie reed ik in een spierwitte BMW 318i tweedeurs uit 1987. Over de toevoeging tweedeurs hadden Laurens en ik vaak een discussie want in mijn ogen was het gewoon een coupé: Dat heeft toch een stuk meer cachet! Wellicht dat toen mijn fascinatie voor marketing is ontstaan. Jaren later, toen de 3-serie coupé er echt kwam, kreeg ik alsnog een beetje gelijk. Vind ik zelf. En nu gaat BMW nog een stap verder: De 3-serie coupé is niet meer, lang leve de 4-serie! What’s in a number?

Geniet zelf van het geluid van de 6-cilinder door het filmpje te bekijken en nog meer foto's: KLIK!

Vind je onze video's en artikelen leuk? LIKE ons dan op facebook en volg ons op twitter. En je kunt uiteraard ook dit artikel en filmpje liken op onze website en abonnee worden op Youtube.

Alle feedback is welkom!

Ik plaats niet het gehele artikel omdat dit niet goed is voor de zoekmachines. Excuses daarvoor :oops:
Laatst gewijzigd door Love At First Drive op Zo 14 Sep 2014, 20:52:26, in totaal 2 keer gewijzigd.
http://www.LoveAtFirstDrive.nl || Autotests op video
Gebruikers-avatar
Love At First Drive
Redacteur
Redacteur

Advertentie

Re: Review BMW 435i xDrive Coupé (video + artikel)

Berichtdoor Gert-jan » Vr 28 Feb 2014, 2:18:11

Ziet er goed uit heren! :top:
✕ 318IS E36 coupé BJ'93 Mauritius Blauw
✕ 328I E36 coupé BJ'97 Avus Blauw
✓ M3 E36 cabriolet BJ'98 Nacht Blauw

Kijk ook naar BMWFAN op FaceBook!
Gebruikers-avatar
Gert-jan
Admin
Admin

Artikelen: 1
Afbeeldingen: 1
Type BMW: E36 ///M3 Cabriolet

Berichtdoor Skinnybmw » Vr 28 Feb 2014, 3:11:32

Mooie test! Ben zelf een reguliere Autoblog.nl lezer maar deze test + het filmpje doen zeker niet onder voor hun tests. En dat terwijl ze al behoorlijk lang mee gaan daar en veel ervaring hebben! Vind zelfs deze test beter dan Autoblog's laatste paar tests. Het enthousiasme straalt er af! En wat een heerlijke auto, zo'n 435i. Heb al meerdere tests gezien/gelezen over de nieuwe 4-serie en wat jullie zeggen komt aardig overeen met de pro's. Ben wel benieuwd naar jullie bevindingen van de rij beleving vergeleken met de vorige E92, want die vond men in de 435i minder 'freude am fahren'. Onder andere het geluid en het gevoel in het stuur waren niet zo lekker en strak als in de vorige generatie. Ze hadden het gevoel dat BMW het er zich een beetje makkelijk vanaf had gebracht, zoals jullie ook zeggen met het interieur. Maar aan de andere kant...het kan ook bijna niet beter meer!
BMW E30 325i 1989 Zinnoberrot 192pk
BMW E34 M5 1990 Sebringgrau Metallic 315pk
Volkswagen Polo 1998 Geel 65pk
Alfa Romeo GT 1.9JTD 150pk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Skinnybmw
Moderator
Moderator

Artikelen: 2
Afbeeldingen: 0
Type BMW: Alfa Romeo GT 1.9JTD '04

Berichtdoor Love At First Drive » Vr 28 Feb 2014, 13:43:12

Skinnybmw schreef:Mooie test! Ben zelf een reguliere Autoblog.nl lezer maar deze test + het filmpje doen zeker niet onder voor hun tests. En dat terwijl ze al behoorlijk lang mee gaan daar en veel ervaring hebben! Vind zelfs deze test beter dan Autoblog's laatste paar tests. Het enthousiasme straalt er af! En wat een heerlijke auto, zo'n 435i. Heb al meerdere tests gezien/gelezen over de nieuwe 4-serie en wat jullie zeggen komt aardig overeen met de pro's. Ben wel benieuwd naar jullie bevindingen van de rij beleving vergeleken met de vorige E92, want die vond men in de 435i minder 'freude am fahren'. Onder andere het geluid en het gevoel in het stuur waren niet zo lekker en strak als in de vorige generatie. Ze hadden het gevoel dat BMW het er zich een beetje makkelijk vanaf had gebracht, zoals jullie ook zeggen met het interieur. Maar aan de andere kant...het kan ook bijna niet beter meer!

Ha, jouw naam ken ik nog wel van mijn e30 tijd :mrgreen:
Thanks voor het compliment! We doen ons best! Ik vind het heel jammer dat we toen nog niet onze nieuwe camera hadden voor het motorgeluid, maar het zij zo.
Ik heb alleen een e91 335dA gereden met M-pakket. Maar dit is wel al wat jaren terug, dus lastig vergelijken. Weet nog wel wat deze een stukje minder comfortabel was. Maar trok wel als een beest. We hopen binnenkort nog een rondje met de F31 335d xDrive te gaan rijden (van dezelfde kerel, net zijn 335d ingeruild). Dat is ook echt een prachtige wagen!
http://www.LoveAtFirstDrive.nl || Autotests op video
Gebruikers-avatar
Love At First Drive
Redacteur
Redacteur

Terug naar Nieuws, Scoops,previews en onthullingen