Review BMW i3 REX (video + artikel)

Hier vind je alle berichten weer terug die op het portaal worden gepost.

Review BMW i3 REX (video + artikel)

Berichtdoor Love At First Drive » Zo 14 Sep 2014, 20:49:32

Electric love: BMW i3 (FILMPJE!)

Afbeelding

We kunnen veel van BMW zeggen, maar niet dat ze in het verleden blijven hangen. Met de aftocht van de fameuze 6-in-lijn motor en vóór- in plaats van achterwielaandrijving in de compacte modellen, sneuvelen flink wat heilige huisjes. En daar blijft het niet bij! Met het BMW i. programma zetten de Duitsers op geheel eigen wijze in op elektrische auto’s. Is dit een sprong te ver voor het merk dat rijden met plezier vereenzelvigd heeft? Wij gingen op stap met de BMW i3 REX.

Lees hier verder en bekijk de video + fotogalerij: KLIK!

Vind je onze video's en artikelen leuk? LIKE ons dan op facebook en volg ons op twitter. En je kunt uiteraard ook dit artikel en filmpje liken op onze website en abonnee worden op Youtube.

Alle feedback is welkom!

Ik plaats niet het gehele artikel omdat dit niet goed is voor de zoekmachines. Excuses daarvoor :oops:
http://www.LoveAtFirstDrive.nl || Autotests op video
Gebruikers-avatar
Love At First Drive
Redacteur
Redacteur

Advertentie

Re: Review BMW i3 REX (video + artikel)

Berichtdoor Gert-jan » Zo 14 Sep 2014, 21:15:40

Heerlijk filmpje weer heren! Ik blijf het maar een 'vreemd' ding vinden maar wel mooi dat BMW de i8 dan weer ernaast gemaakt heeft :wink:

Wanneer komt daar een review van? :mrgreen:
✕ 318IS E36 coupé BJ'93 Mauritius Blauw
✕ 328I E36 coupé BJ'97 Avus Blauw
✓ M3 E36 cabriolet BJ'98 Nacht Blauw

Kijk ook naar BMWFAN op Facebook!
Gebruikers-avatar
Gert-jan
Admin
Admin

Type BMW: E36 ///M3 Cabriolet

Berichtdoor Love At First Drive » Ma 15 Sep 2014, 0:16:06

Gert-jan (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Heerlijk filmpje weer heren! Ik blijf het maar een 'vreemd' ding vinden maar wel mooi dat BMW de i8 dan weer ernaast gemaakt heeft :wink:

Wanneer komt daar een review van? :mrgreen:

Thanks Gert-jan! Mocht je de kans krijgen om met een i3 te rijden: DOEN! We hebben meerdere mensen er mee laten rijden en iedereen was verkocht. Tuurlijk is het geen dikke V8 of 6-pitter, maar een hele rustige rijervaring. Alles gaat super makkelijk en hij trekt behoorlijk!
Heb wel al even in de i8 gezeten bij BMW NL, echt een prachtige bak! Werd ons ook meteen aangeboden, maar we hebben eerst de M3 + M4 gevraagd :mrgreen: (nog 3 weken geduld). Om het niet volledig een BMW feestje op de site te laten worden hebben we de i8 nog niet besproken :lol:
Gebruikers-avatar
Love At First Drive
Redacteur
Redacteur

Berichtdoor Skinnybmw » Vr 19 Sep 2014, 12:02:09

Weer een prachtige test! Ben zelf niet gecharmeerd van dit soort auto's (de i8 daarentegen :cool: ) maar dat het een verfrissende auto is ben ik met jullie eens! Spannende looks (of je er van houdt of niet is een andere vraag) en erg gedurfd van BMW. Filmpje heb ik nog niet kunnen zien maar chapeau voor deze test. Ben wel van plan om eens de i3 ervaring te gaan beleven! :top:
BMW E30 325i 1989 Zinnoberrot 192pk
BMW E34 M5 1990 Sebringgrau Metallic 315pk
Volkswagen Polo 1998 Geel 65pk
Alfa Romeo GT 1.9JTD 150pk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Skinnybmw
Moderator
Moderator

Type BMW: Alfa Romeo GT 1.9JTD '04

Berichtdoor Love At First Drive » Wo 24 Sep 2014, 1:47:33

Skinnybmw (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Weer een prachtige test! Ben zelf niet gecharmeerd van dit soort auto's (de i8 daarentegen :cool: ) maar dat het een verfrissende auto is ben ik met jullie eens! Spannende looks (of je er van houdt of niet is een andere vraag) en erg gedurfd van BMW. Filmpje heb ik nog niet kunnen zien maar chapeau voor deze test. Ben wel van plan om eens de i3 ervaring te gaan beleven! :top:

Filmpje ook zeker bekijken, dan kun je zien wat voor ervaring het is! Het is echt de moeite om er eens mee te rijden. Ik heb een paar mensen laten rijden en die waren echt zeeeeer onder de indruk!
Thanks voor het compliment!
Gebruikers-avatar
Love At First Drive
Redacteur
Redacteur

Berichtdoor markm » Wo 24 Sep 2014, 7:53:51

In eerste instantie vond ik het een gedrocht om te zien. Heb hem nu een paar keer zien rijden, maar moet zeggen dat ik hem wel steeds meer begin te waarderen
Gebruikers-avatar
markm
Dealer
Dealer

Berichtdoor Love At First Drive » Vr 26 Sep 2014, 15:07:26

markm (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):In eerste instantie vond ik het een gedrocht om te zien. Heb hem nu een paar keer zien rijden, maar moet zeggen dat ik hem wel steeds meer begin te waarderen

Ja dat heb ik vaker gehoord bij de i3! In de uitvoering die wij reden is het gewoon een erg mooie bak, met z'n 20" velgen.
Gebruikers-avatar
Love At First Drive
Redacteur
Redacteur

Terug naar Updates, Seen on social & Nieuws