door Coach » Zo 25 Jul 2010, 16:20:58
Ben bij een forumlid geweest die zijn 850 CSi te koop heeft gezet. Niet om 'm te kopen (nog niet!), maar om een 850 eens in real life te zien, te horen en te voelen. Want dat mocht ook van 'm.
Nou, ik kan je vertellen: wat een kick is dat zeg! Alleen al het motorgeluid is om kippenvel te krijgen (om het maar netjes te houden). En dan die lijnen, het interieur, the look and feel. Ooit was er een kerel op tv die na 50 jaar een Bugatti van zijn vader kreeg en spontaan in tranen uitbarstte: ik weet wat ie doormaakte. My goodness, wat een auto is dat zeg. Die 850 dan.
Hij staat eigenlijk net iets te vroeg te koop voor mij, maar ik weet het nu zeker. Ooit zal ik er zo een bezitten. En dan mag niemand er in rijden, behalve ik! Kijken en voorzichtig voelen mag, maar alleen onder strikte begeleiding. Het is niet eerlijk; ik vind dat ik zo'n auto verdiend heb en anderen rijden er in. Deze keer heb ik me moeten beperken tot een fotoshoot, maar de volgende keer dat ik ga kijken bij zo'n auto neem ik 'm mee naar huis. Want dit was de eerste en laatste keer dat ik vrijblijvend ben wezen kijken.
Nu even zoeken naar een site voor de BA's: BMW Anonymus, hulpgroep voor de BMW verslaafden....
"Weten wat men weet en weten wat men niet weet, dat is het ware weten."
Confucius